Fyrverkeri

2009-09-06 @ 12:41:02
Hade en rolig kväll igår med underbara människor. Träffade mycket nytt trevligt folk som jag absolut kommer att träffa igen. Det var skönt att inte sitta hemma och lurka måste jag säga. Samtalet med mamma var iaf höjdpunkten igår. Tänk vad jag saknar henne. Hon lovade iaf att komma hit så fort hon kunde, lika Marie också så jag ser verkligen fram mot det!
Tine och Åsa skulle kolla efter en träningsfri helg också så skulle de försöka pallra sig iväg ner hit och göra Derby osäkert. Inte för att någon engelsman fattar vad jag skriver men jag skulle råda dem alla att stanna inne och gömma sina täcken på något säkert ställe. En positiv sak är dock att det inte finns några björndödare här ;)
Längtar så efter att få visa dem runt här, shoppingen och klubbarna och naturen. Underbart!

Idag ska jag åka till Hardinghams nu för att få något att göra, funderar på att lura ut Nicole på en promenad och kanske en tur till Park farm eller nåt sånt bara för att fördriva tiden lite. Ska kolla efter nå nintendogrej till Finn sa Lotta så jag kanske borde passa på att få det gjort nu när jag ändå inte har några planer.
Senare ikväll blir det iväg till en Park för att kolla på fyrverkerier och jag vet inte alls riktigt vad som skulle hända där men det blir säkert väldigt trevligt kan jag tro. Ska bli kul.

Imårn börjar dessutom skolan, som jag längtat! Jag tycker ändå att dessa tre veckor jag vart här har gått riktigt fort måste jag säga, svisch sa det bara och vips, nästa vecka är det en månad. På MIN födelsedag, det ni ;) Me like! Då blir det utgång även fast det är en måndag. Ser fram mot det faktiskt :)

Hoppas att mormor kanske kan komma hit också och hälsa på. Hon och Gerd kan ju komma hit ju! Pantertanterna, vore så himla roligt och så slipper ju mormor resa ensam dessutom. Plats finns det absolut, Phil har ett rum som står tomt så det går bra. Mormor kan ta min säng och Gerd kan ta den i det andra rummet så kan jag sova på en madrass på golvet i mitt rum hos mormor. De behöver ju bara ta sig till flygplatsen i Sverige och flyga hit, sen går det tåg till Derby från flygplatsen i Birmingham och det är inte alls svårt att ta sig hit då. Det finns gott om folk och poliser att fråga om vägen för att hitta till rätt tåg och så vidare. Jättelätt! Vore så roligt! Det hoppas vi på ;)

Nu ska jag dra mig mot Hardinghams också och se om jag kan käka lite lunch där kanske sen, är lite hungrig.. Inte konstigt eftersom jag inte ätit riktigt sen torsdags, har bara ätit lite grann till lunch igår och i fredags. Men nu är aptiten tillbaka känns det som så nu ska jag äta dem ur huset! :p

puss och kram

Kommentarer

Postat av: cam :-)

Ja tänk hur livet bara tar riktning, backa ett år och se var du befann dig, i dig själv. Du kommer att få erfarenheter som färgar ditt liv för all framtid. Lyckos dig! / stor kram från cam :-)

2009-09-06 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback