Ge mig helg

2009-09-28 @ 21:37:35
Nu sitter jag här en måndag kväll och längtar redan till helgen. Nej det är inte så att jobbet är tråkigt eller så, men i helgen ska jag på äventyr ;) men vad det är, det är hemligt så det berättar jag inte. haha! Ska bli kul iaf :)
Dagen har gått väldigt bra och väldigt fort. När jag kom till kören med Ruth så fick vi reda på att det var inställt idag. Det var ju lite otur kan jag tycka men vi gör ett nytt försök nästa vecka. Blir kul tror jag, de sjunger lite musikal liksom och det gillar jag så det kommer nog bli väldigt bra.
har inte mycket att säga för tillfället mer än att jag saknar sverige lite grann. Saknar ER därhemma liksom. Sverige och Bollnäs känns så lungt och oskyldigt i jämförelse med England och Derby. Jag gillar båda två faktiskt.

Nej nu ska jag se en film eller nåt sånt trevligt hade jag tänkt. Har tänt lite ljus här nu och myser med mysig musik ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback