Godmorgon

2009-09-19 @ 16:09:17
Jag vet mamma att jag har sovit bort halva dagen men tänk på att jag faktiskt fortfarande är sjukling! Jag känner mig dock bättre idag återigen, andningen jävlas rejält fortfarande dock vilket innebär hosta. Men idag tror jag inte att jag har feber faktiskt vilket ju är väldigt skönt. Tänker inte heller kolla om jag har det utan går in med inställningen om att jag inte har någon. Jag kommer dock spendera denna dag i sängen för att försäkra mig om att förkylningen försvinner helt. Ingen utgång ikväll alltså.. Så känns det då nu iaf, planerna kan ju hinna ändras men jag tror jag ska spara lite pengar och så nu faktiskt.

Finn har kalas imårn också och han fyller år på måndag. Hemsk som jag är har jag ännu inte hunnit fixa någon present till pojken. Vad ska jag ge honom? Vart ska jag fixa det? Jag vet att det fanns en leksaksaffär vid costco men jag minns inte riktigt vägen dit så det var ju ett problem :p
får försöka komma på nåt...

Jag funderar starkt på att ta en dusch. Vore skönt men jag inser också att jag kommer frysa som en idiot när jag kommer ut igen. Det känns lite jobbigt, blir att återvända till sängen direkt iaf den saken är ju klar!

Ingen bil har jag heller, vet inte om de tänkte att jag skulle gå till dem och hämta den idag. Personligen tycker jag väl att de kan komma hit med den när de faktiskt har lånat den av mig.. men men.. Jag tror ja fixar egen middag idag, behöver få lite tid för mig själv just nu känns det som. Därför får jag helt enkelt hämta bilen imårn när jag ändå ska dit på barnkalaset.

Borde städa rummet också... men orkar inte. Det är faktiskt inte så jättestökigt och alla kläder är på sin plats i garderoben. Det är mest så att efter nätter med snuva och hosta så finns det x antal tissues på mitt golv. Ska se om jag orkar hjälpa dem att finna vägen till papperskorgen på andra sidan rummet. Lät väldigt jobbigt måste jag säga. Men jag måste iofs passera nu när jag ska till duschen.. Ah, det kanske kan funka faktiskt.. Vi gör ett försök ;)

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback