Helgen närmar sig

2009-09-22 @ 22:36:57
Idag är det tisdag, en hel dag närmare helg! Det gillar jag starkt! På fredag blir det nog utgång skulle jag tro, blir nog med chris och stef och clare. Kanske också att Matt skulle komma ut, vilket vore kul. Länge sen man såg han nu..
Imårn blir det jobb igen, Finn skulle till Danilo och leka imårn så det blir bara lena efter skolan. Sen har hon Brownies på kvällen.
Jag har massa saker jag tänkte skriva här men det föll totalt ur huvet på mig. får ta det en annan dag då.

Nu ska jag återgå till att skriva med folket på msn. Har fått Mias msn nu också, kul att jag kan prata med henne där också! :)

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Vad är Brownies? För mig är det kakor...:)

2009-09-23 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback