Hemma kväll

2009-09-16 @ 23:45:18
Idag har jag haft en riktig hemma kväll. Har vart sjuk hela dagen men tagit paracetamol och nässpray och strepsils. Gick ner för trappen också för ett tag sen och mötte phil. när han såg att jag inte mådde bra sa han åt mig att komma med in i köket och visade mig en förpackning med nåt som var bra mot förkylning. Han sa att han skulle göra i ordning en kopp åt mig och det gjorde han, han hade dessutom i honung. Jätte varmt och gott, gjorde verkligen susen ska jag säga.
Imårn blire att vara barnvakt på kvällen, lika så på fredag. Lördag blir det kanske utgång som det ser ut.

Snobben is the shit btw.. haha! Känn dig utklassad Olle. Jag har både pyjamas och trosor! Mohahahaha!! Den du! :p

Jag hatar att var sjuk förresten, tur att jag fått skratta lite nu ikväll när jag pratat med Olle. Välbehövt! Han är också sjuk så jag tror vi piggar upp varandra just nu faktiskt. ;)

Annars händer inte så mycket roligt för tillfället förutom att jag svettas som en gris och fryser som en gnu om vartannat. hatar det. Hoppas på att kunna få en natt med ordentlig sömn inatt iaf. Men jag ska väl inte hoppas på för mycket kanske. Bättre att gå in lågt och bli positivt överraskad ;)

Suttit och tittat runt på lite bilder idag och hittade bilder från studenten.. mycket fint.. ska lägga upp typ imårn eller nåt om ni har tur :p

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback