Hoppas detta hjälper

2009-09-23 @ 20:24:10
Nu har jag vart upp på parkfarm och köpt nå skit mot hostan, det borde jag gjort för länge sen. Men bättre sent än aldrig. Det smakar helvete iaf så jag hoppas att det hjälper så jag inte sitter och pinr i mig skiten utan att den gör någon verkan. Dåru blir ja sur!
Köpte dessutom nytt shampoo och balsam, åsså var det 3 för 2 så jag köpte nåt för slingat hår som man ska ha i varje dag för typ glans och skit men jag provade det nyss och håret blev lent och fint så jag gillade det starkt. Nu har jag shampoo, balsam, inpackning och såndär grej (vad det nu hette) av samma märke för slingat hår och jag tycker det har funkat bra med inpackningen. Så jag är nöjd.

Funderar fortfarande på om jag inte ska ta och bli brunett igen iaf.. jag har ju typ funderat på det hela sommaren om inte ännu längre men jag har aldrig kommit till skott riktigt.. Det är så svårt, beslutsångest? JAAAA!
Vet inte om jag törs komma hem om jag färgar mörkt dock, Linnéa slår väl ihjäl mig :p Vi får se, men det är så svårt!

Imårn är det jobb, som vanligt och sen tar Finn med sig en kompis hem efter skolan som ska äta soppa och pannkakor med oss. Blir säkert bra, kul att han får någon att leka med också :) Sen skulle de skjutsa hem honom med Sean och åka till jacobys för en av deras ungar fyller år imårn. Får se hur länge de blir där och så för jag ska nog vara barnvakt på kvällen iaf, måste prata med sean om det imårn. Lotta åker till jobbet tidigt imårn bitti, typ 4 eller nåt sånt. Jobbigt att åka så tidigt tycker jag! Uffa!

Ja är taggad som fan på utgång på fredag. Då ska kameran med också så ni kan få se lite bilder på alla. Lika så på lördag när jag ska ut med Emma. Bilder gillar vi ;)
Fick förresten några bilder av Joel nyss, några år sen. Satan vad liten jag såg ut. Och jag fick dessutom bilder av Marie på mig felix och simon för 7 år sen. Helt stört vad som har hänt sen dess!

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback