Idag är det MIN dag!

2009-09-14 @ 12:29:05
Vaknade idag klockan tio i 6 engelsktid av att jag fått sms från halebop, mamma hade fyllt på min telefon. Kort därefter pep det i telefonen och mamma skickade grattis. Tänk va, jag är så långt bort och ändå är hon den som väcker mig på födelsedagen. Jag gillart faktiskt även om det var lite tidigt :p
Sen pep det några gånger från kusin, mia och bror. Pappa ringde ju igår och grattade han eftersom han skulle ha mycket att göra idag och ville inte ringa imårn med risk för att jag skulle tro att han glömt bort mig.
Jag lyckades hur som helst somna om, en timme senare pep mobilen igen. Matt skickade grattis. Somnade igen och sen fick jag ett sms av Emma. Efter det har det kommit sms inrullande och jag har inte riktigt lyckats somna.
Vid 10 ringde mormor och grattade också. Väldigt trevligt tycker jag, skönt att höra rösten på henne!

Jag har öppnat paketen som mamma och pappa skickat också. Det ena innehöll ett mystiskt puzzle som jag ser fram mot att lägga, Det andra innehöll ett jättefint halsband, småstadsliv 2, strumpor och 2 påsar djungelvrål. Tack så mycket mamma pappa och lillebror. Ni vet precis vad jag behövde här borta :D

Dagen kommer att se ut följande. Duscha och göra mig i ordning. Åka till familjen, fixa där, åka och hämta barn. Gå med Finn till Adam och hans aupair Emma, middag där, glass hos familjen och sen ska jag och Emma gå ut ikväll. Hoppas på en trevlig dag med snälla barn och trevligt folk.

puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Busan

Stort grattis till dig på fördelsedagen! Grattar via kommentar då jag inte har din mailadress. Hoppas du får en riktigt bra dag idag!

Hälsar

Busan, Danne, Tilde och Lovisa

2009-09-14 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback