Ingen höjdare

2009-09-08 @ 23:52:54
Nej jag tycker nog inte att det där var någon höjdare direkt. Jag är ju liksom van att jobba skiten ur mig på ett danspass och nu skulle jag svansa runt där med massa gamlingar. Nej, jag gillart inte. Jag ger det nog en till chans nästa vecka också och ser hur det går då. Men det är inga 5 av 5 toasters här inte.
Funderar på att prova nåt annat nästa vecka också, vet inte vad än bara.

Nu ska jag sova. Mycket som har hänt idag, jag har åkt vilse och jag har dansat och jag har handlat och jag har pratat med Matt som kraschat sin motorcykel idag. Det är många tankar och funderingar som snor runt i mitt lilla huvud nu ska jag säga så jag tror det är bäst att göra kväller innan min hjärna exploderar. Imårn blir det återigen jobb och rutiner.

Har köpt ett nytt påslakan till sängen idag också. De gamla var så slitna så jag köpte ett nytt på Morrisons för 6 pund. Inge vidare bra kvalitet kanske men det var väl skit samma. Jag är bara här ett år och jag tror nog att jag klarar mig med den kvaliten tills dess, och om inte så får jag väl köpa ett nytt då!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback