Ingen utgång

2009-09-07 @ 20:57:20
De ville ha med mig ut och festa ikväll också, men det finns inte en chans på jorden att jag orkar det. Är alldeles för trött just nu och känner att jag behöver sova. Har inte blivit mycket sömn på sistone som ni vet..

Dagen har vart bra, gick bra att hämta barnen på skolan och allt flöt på. Inge bråk och gnäll idag vilket var skönt. Träffade Emma också som är aupair i en familj nära oss. Hon ville att vi skulle komma över nästa vecka jag och barnen och göra lite mat och så. Vore väldigt trevligt tycker jag. Ska se om vi kan få det att funka.

Imårn är jag billös på morgonen eftersom sean lånat min bil. Hans ska på lagning. Löser sig nog ändå skulle jag tro för jag behöver inte bilen. Bara när jag ska handla men det löser sig nog på något sätt skulle jag tro. Annars får jag handla när jag hämtat barnen från skolan eftersom sean fått tillbaka sin bil då. Efter jobbet ska jag ta bilen in till stan och dansa. Start för Swing Jive kursen då, vilket jag ser fram mot mycket. Hoppas det inte är allt för svårt bara men det ska nog gå bra ska ni se ;) Håll tummarna för mig ;)

Nu ska jag lägga mig och titta på en film, tänkte ta en av stefan och kristers påhitt även ikväll. Kan behöva ett gott skratt då och då :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback