Jag hade fel

2009-09-09 @ 23:24:34
Jag hade fel, det har inte regnat på hela dagen faktiskt. Skönt!
Dagen har inte vart den bästa iaf. Jag begav mig till Duffield för att köpa kött hos slaktaren, kom dit och det var lunchstängt. Åkte hem och städade undan och körde en maskin tvätt och gjorde macka till Lena som hon skulle ha till middag.
Åkte och hämtade barnen och åkte mot Lenas franska. Kom dit och det var ingen där så vi åkte hem. Åt middag och sen skjutsade jag Lena till Brownies. Åkte hem med Finn och kollade på sverige- malta matchen och sen hämtade jag Lena. Såg halva England-kroatien matchen där när jag lagt barnen och sen kom sean hem så jag åkte hem och såg resten av matchen här hemma.
Dessutom fick jag reda på att jag skulle jobba sent idag, det fick jag reda på när jag kom till jobbet. Lite framförhållning kanske? Jag hade iofs inga planer för kvällen men jag kunde ha haft det och då hade ju det skitit sig. Det är mitt jobb det vet jag men jag skulle vilja veta när jag ska jobba kväll så jag kan planera min fritid.

Nu ska jag lägga mig hade jag tänkt. Lyssna på lite mysig musik och njuta av mina tända ljus :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback