Jag hoppas

2009-09-10 @ 10:42:59
Idag hoppas jag på en skön dag som inte slutar allt för sent. Jag hoppas att jag kan komma till jobbet och göra det jag ska, hämta barnen utan bråk och skrik och att jag ska kunna ta dem hem och sysselsätta dem. Laga middag medans de leker och sen sluta för dagen. Allt utan att behöva fightas med barnen idag. Jag hoppas också att jag ska hitta rätt tvättmedel idag eftersom det inte fanns på Morrisons när jag var där i förrgår. Måste nämligen köra en maskin idag igen med lite vit tvätt. Skoltröjor bla. Sen hoppas jag på trevligt sälskap ikväll och att jag ska komma från jobbet i skaplig tid.
Jag vet att det kanske är att ha lite väl höga förhoppningar om dagen men drömma kan man väl alltid göra?

Nu ska jag ta en skön dusch innan jag beger mig till jobbet.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback