Knip bara igen istället!

2009-09-20 @ 11:18:18
Är så less just nu. Varför säger folk saker bara för att man tror att det är vad den andra personen vill höra. När man sen märker att det var den ända anledningen gör det ondare än om denne istället från början bara knipit igen. Säg ingenting istället så har du inget sagt!... Allt var bara bullshit, fattar inte att jag gick på det men jag behöver inte dig! Just leave me alone!

aja, nu har jag fått klagat lite. Idag är det födelsedags kalas. Humöret är väl inte på topp idag, lite deppad och det med all rätt. Går nog över snart när jag får annat att tänka på.
Ska se om Nicole är hos familjen så jag kan lura med henne ner på stan en snabbis innan kalaset för att hitta present till Finn. Måste verkligen hitta nåt men det är ju så sjukt svårt! aja, det löser sig.. Han fyller ju faktiskt inte förrän imårn...

Nu ska jag nog gå och toppa upp min mobil.. känner mig avstängd från omvärlden. I blame you! aja, inte tänka mer på det nu. Orkar inte skriva mer just nu..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback