Ledig

2009-09-01 @ 16:19:09
Lotta kom hem idag och hon gav mig ledigt nu efter lunch. Hon sa att hon skulle ta med barnen till bibblan så det skulle gå bra utan mig. Skönt tycker jag så jag åkte hem till mig istället för att åka med dem. Det åskade när jag åkte hem och blixtrade. Kan väl säga såhär. Jag visste att jag inte tyckte om åskan hemma i Sverige. Men Åskan i sverige är Inte som åskan här i England. Jag kommer skratta åt våra små knallar hemma, här i England åskar det verkligen. Ordentligt!! Riktigt obehagligt tycker jag faktiskt och jag måste erkänna att jag var rädd när det smällde.
Nu har det slutat iaf och jag ligger i sängen och myser. Har funderingar på att ha en Fridadag idag och bara ta hand om mig själv. Har köpt en ansiktsmask och hur skönt vore det inte med en varm skön dusch, ansiktsmask, hårinpackning och sen en skön bodylotion? väldigt lockande måste jag säga men just nu ligger jag så skönt i min säng. Kanske ska sova lite först och göra det där efter middagen istället.
Jag saknar min Jon också, som tusan! Men jag har iaf helgen att se fram mot nu. Han kommer inte hit men han åker hem till Bollnäs så det innebär att jag kan få prata med honom på msn. Ska tvinga honom att använda sin cam också så jag får se honom! Han är så fin min pojk och jag saknar honom så!
Jag tycker ändå att dagarna flyter på rätt bra här nere, det går rätt fort när man tänker efter. Jag har ju snart vart här i 3 veckor nu. Otroligt!

Återkommer med mer bloggande ikväll. Bilder kanske också kan komma ;)




Tell me that you'll wait for me...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback