Lyckad dag iaf..

2009-09-25 @ 01:38:37
Det blev en lyckad dag trots allt. Åkte till jobbet och tvättade och började med soppan innan jag hämtade barnen från skolan. Jag kan bara säga att jag är värdelös på att göra soppa men vad förväntar ni er? jag tycker inte ens om soppa!
När jag kom till skolan för att hämta barnen träffade jag på Ruth på skolgården och hon sa att hon skulle gå med mig på kören på måndag. Jag har nämligen hittat en kör genom henne som sjunger musikallåtar typ. Kan bli kul och hon sa att hon skulle gå med mig så jag slapp gå ensam första gången. Hon sjöng med den kören förut. Snällt av henne att gå med mig tycker jag.
Iaf så hämtade jag barnen och tog med mig tre goa glada barn hem. Finn hade ju med sig sin kompis Freddie hem. De lekte så sött och lena läste sin harry potter bok så jag ställde mig och stekte pannkakor. Det tog mig över en timme att få dem klara.
Sen åt vi middag. Sean och barnen åt soppan och tyckte det var gott (kors i taket). Freddie var inte lika förtjust men han åt pannkakorna med de andra sen iaf. Han fick nåt i magen som han tyckte om i alla fall. Tur det.
Sen åkte barnen och Sean på kalas och de var tillbaka runt åtta. Jag spenderade den tiden de inte var hemma framför teven. Sen hjälpte jag sean att lägga barnen och sen åkte han på puben. Jag såg på teve och myste med popcorn tills sean kom hem klockan elva. Sen skulle jag åka hem men fastnade i ett intressant samtal med Sean i köket i nästan en timme. Tänk så det kan bli ibland. Det är rätt skönt med sean för han är så lätt att prata med. Det gillar jag och det känns tryggt att veta att jag kan prata med någon.

Nu har jag bäddat sängen med nyinköpta nytvättade lakan. Underbart skönt ska jag säga! De gamla som fanns här var ju så noppiga så jag bestämde mig för att kosta på mig nya. Jag ska ju trots allt sova här i ett års tid och då vill jag iaf sova skönt!

Imårn blir det utgång. Fett med pepp på den!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback