lyckat

2009-09-27 @ 14:29:38
Utgången igår blev mycket lyckad. Jag och emma hade så kul och vi dansade som tusan! Riktigt roligt faktiskt. Igår blev det inte zanz mot slutet av kvällen. Vi begav oss istället till Syn, när vi kom dit var det inte mycket folk alls men sen när klockan passerade 12 och 1.. då var det proppat på dansgolvet ska jag säga! Kul det ;)
Det blev en sen kväll och nu ligger jag och latar mig i min sköna säng. Ska ta en lång varm skön dusch snart och en promenad med min bästa vän ipoden. Mamma och pappa, tack så mycket för att jag fick den i studentpresent. Den förgyller mina dagar!

Jag har bild från igår som jag ska försöka ta mig ork till att lägga upp senare.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback