Måndag

2009-09-21 @ 22:26:09
Åsså var helgen så långt bort den någonsin kan vara. KUL! not...
Idag fyllde Finn år så jag klev upp imårse och tog bussen till stan för att köpa en present. Köpte en legobil som man ska bygga med hjälp av en ritning.. Han älskar sånt så det blev väldigt bra tycker jag. Köpte också två par stövlar till mig själv, strumpor, och pyjamas.. väldigt bra.
Jag vet mamma att jag lovade lägga ut bilder och jag ska.. orkar inte just nu bara men jag lovar att du ska få dom ;)
Idag var det några föräldrar på skolan som frågade mig vad jag tyckte om england. Jag tycker det är fint och så men jag kommer nog sakna snön, sa jag. Då var det en mamma som sa, jaa men i vintras hade vi faktiskt 15 cm. Jag kunde inte låta bli att skratta, 15 cm vad är det att komma med egentligen? De vet inte vad snö är. När jag pratade med matt och berättade det för honom så sa han att när de hade den snön var det kaos här och allt stod stilla och skolorna var stängda... låter lite som när bussarna inte kan göra i stockholm när det är "snökaos" haha! Skrattretande!
Imårn blir det jobb som vanligt.. lotta är hemma nu också.. på onsdag ska jag kanske på bio.. ja det är väl typ så rolig min vecka är.. bio.. Sen på lördag ska jag ut ;) Jag vet att det inte är så ovanligt men det är ungefär vad jag har att se fram mot här nere just nu. Det är ju veckans höjdare ju ;)

Kan dessutom berätta för Olle att jag troligtvis kommer bli totalt utägd av Finn nu i vinter, han har nämligen fått en väst med Snobben på! hahahaaha! Jobbigt läge, måste se till att jag ligger steget före när jag pratar med honom nu när han har den på sig..
Internt, I know men so what? haha!

Nu ska jag leta rätt på en bild på min dröm mc och visa Marie. Vill vara gammal nog att ta mc kort nyss!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback