Måndag igen

2009-09-28 @ 12:43:39
Så var det måndag igen och helgen är återigen så långt bort den bara kan komma. Känns lite segt. Idag kommer Lotta hem också. Omkring midday sa Sean så hon är nog där när jag kommer till jobbet.
Idag ska jag passa på att tvätta lite kläder till mig själv också hade jag tänkt. Kan behövas nu känner jag. Det är en sån här gång det är rätt bra att man har mest svarta kläder, en maskin så är ju typ allt rent igen. Smidigt ;)

Igår när jag skulle åka till familjen och äta så blev jag så irriterad. De parkerar ju hur som helst här. Jag kom till en vänstersväng och precis innan kurvan står det en minibuss parkerad. Det gör ju att jag inte ser alls om jag får möte. Och den mötande bilen ser ju typ inte mig heller förrän det är näst intill försent! Det är inte så roligt att smyga om den där bilen och veta att om det kommer en bil i den rätta hastigheten så smäller det eftersom du befinner dig på fel sida av vägen. Men det gick bra, fick inget möte där. Men ändå, det är obehagligt!

Ikväll ska jag börja i en kör här i Derby också. Jätte spännande och jag är lite nervös faktiskt. Men det ska bli kul också. Ruth skulle gå med mig ikväll så jag slapp gå ensam sa hon, gulligt tycker jag eftersom hon inte sjunger i kören i år men går med mig för att jag ska slippa gå själv. Hon skulle möta mig ute på parkeringen och gå med mig in sa hon. Håll tummarna för mig nu då ;)

Nu väntar en skön dusch och sen bär det av till jobbet.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback