Mys

2009-09-03 @ 21:27:56
Har precis pratat lite i telefonen med Jon. Imårn kommer han hem så vi kan prata på msn. Äntligen säger jag bara. 3 veckor sen jag träffade honom ju! Min älskling som betyder så mycket för mig! Saknar honom så det gör ont. Ja så är det faktiskt,det känns så tomt utan honom. Det låter kanske som nåt man bara säger men han gör mig faktiskt hel. Utan honom känns det som att något fattas, det är jobbigt när jag är ifrån honom men det känns samtidigt underbart att jag hittat en människa som får mig att känna så! Jag är lycklig som han honom ska jag säga.
dagen har gått väldigt bra och vi började dagen med att åka till bibblan för att låna lite böcker. Lena läser harry potter och de hade inte den boken hemma så de skulle beställa hem den till henne, Finn lånade lite böcker som han ska lära sig läsa i och jag lånade en kort bok också som jag läst halva redan. Tänkte börja med en lättläst bok och avancera uppåt sen. Kan ju passa på att lära mig lite mer språk liksom ;)
efter blibblan åkte vi hem och spelade spel och åt lunch. Sen efter lunch fortsatte spelandet tills Lotta kom hem och då tog hon med sig barnen till frisören och jag fick åka hem och vara ledig. Skönt tycker jag faktiskt att det är.
Jag funderar starkt på att se på en film nu, typ en buskis eller nåt kul innan jag somnar. Eller så ska jag helt enkelt göra en tidig kväller :p Vi får se, vi får se.

Jag tycker den här veckan har gått så fort på nåt sätt. Svish sa det bara så var den förbi. Det känns bra tycker jag att det gått så fort för det innebär också att det inte kommer dröja lång tid tills jag får träffa familjen igen.
Saknar dem så, redan. Mamma och pappa har jag pratat mycket med, iaf mamma så det går rätt bra. Mormor saknar jag jättemycket. Tur att hon har msn så vi kan prata ibland så jag vet att hon mår bra. Min mormor betyder så mycket för mig och jag hoppas att hon vet om det. Jag är så dålig på att verkligen berätta för de jag älskar hur mycket de betyder för mig. Men mormor. Om du läser det här ska du veta att du betyder så mycket för mig, allt stöd från dig betyder så mycket. Jag vet att du alltid finns där när jag behöver prata eller så och det betyder så otroligt mycket. Den relation jag har till dig går inte att förklara mormor, den är djup och jag vet att du är den jag kan lite på i vått och torrt. Jag älskar dig mormor och jag är så glad att jag har dig. Tack så otroligt mycket för ditt stöd och för att du finns där för mig. Vad vore jag utan dig? <3

Nu ska jag återgå till att klura på vad jag ska göra en kväll som denna innan jag blir allt för sentimental och gråter ihjäl mig av saknad. Ja jag längtar lite hem, men jag är stark och kommer klara det här.

puss <3

Kommentarer

Postat av: Mımmı

Vı alskar dig gumman. Hoppas allt ar bra. Forsokte ga ın pa msn men det funkade ınte. om du far kontakt med vıktor sa halsa fran oss. vı har det jattebra. Puss och kram

2009-09-04 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback