Mysko

2009-09-24 @ 12:20:15
Jag har kommit fram till något som är rätt mysko. Eller ja, lite konstigt iaf. När jag ställer min klocka för att vakna på morgon så vaknar jag 2 minuter innan klockan ringer. Typ jämt! Lite småmysko kan jag tycka.. Aja, det var väl kanske inte så intressant att veta.

Idag har lotta åkt så jag åker till familjen sen och gör i ordning soppan och pannkakssmeten. sen hämtar jag baren och sen tar sean med dem till jacobys. Sen ska sean på puben igen antar jag så det blir jobb för mig ikväll/inatt. Men nu är det bara en dag kvar till fredag. Längtar dit, utgång står på schemat!

Nu ska jag kliva upp och ta en dusch och pina i mig den där äckliga skitmedicinen. Den smakar verkligen fruktansvärt. De har gjort ett tappert försök att smaksätta den med svartvinbär och mint. Men om ni frågar mig så var det bara väldigt misslyckat. Jag tycker det smakar helvete iaf! It better be worth it!

puss och kram, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback