Onsdag.

2009-09-23 @ 11:45:56
Halva vardagsveckan har gått. Inte imårn men dagen efter det så blir det utgång med roligt folk igen. Känns så otroligt skönt att ha något sånt att se fram mot. Jag vet att det vart mycket utgångar sen jag kom hit men det är roligt att gå ut och träffa folk iställlet för att sitta här hemma i min ensamhet.
Karin ringde igår och det tycker jag var väldigt trevligt faktiskt. Hon sa att hon skulle ringa mig på måndagar eller tisdagar i fortsättningen. Det blir bra tycker jag! Trevliga telefonsamtal gillar vi skarpt!

Idag blir det jobb igen, sen skulle jag egentligen på bio men jag hostar än och jag vill inte stänga in mig på en bio med hosta. Dessutom är det en skräckfilm och det säger ju sig själv bara det. Nej, ja tror bestämt att det blir ytterligare en lugn kureringskväll för fröken ivarsson för att bli helt frisk till helgen ;)

Imårn åker Lotta till Sverige och det är barnvaktskväll för mig. Sen är det faktiskt bara en dag kvar till helg. Det gillar vi!

Jag har vart duktig och städat på mitt lilla rum idag också. Duktigt av mig ;) Nu blire en lång skön varm dusch innan det blir jobb.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback