Over the hedge

2009-09-26 @ 13:20:26
Jag klev upp halv åtta och åkte till jobbet imårse. När jag kom hit la jag mig och sov ytterligare en timme. Sen gick jag upp och hämtade ner barn för frukost och påklädning. Sen skjutsade jag lena till någon stage grej och jag och Finn åkte hem igen. När vi kom hem tittade vi på "Over the hedge". Jag brukar ju gilla de där animerade filmerna lite, de kan ha en skön humor liksom, men jag tyckte ändå inte att den var nån höjdare. Så kan det vara, Finn gillade det iaf. Han är så glad för den här filmen och bortspolad som han också fick när han fyllde år.
Nu sitter vi kvar framför teven, båda två är väldigt trötta idag så jag tyckte att det gick bra att se lite på teve och ha en lugn dag idag.
Sean är på golftävling idag och jag vet inte om han kommer hinna hämta Lena eller om det blir jag som får göra det. Han skulle texta mig när han var klar men om han är klar 10 i ett så blir det tight för mig att hinna hämta lena i tid. Och han har ju sagt att han skulle hämta henne. Det löser sig iaf.
Sen ska jag åka hem och ta en dusch och göra mig i ordning för utgång med Emma. Blir en girls night out. Kan bli riktigt kul tor jag. Galet om inte annat ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback