Överlevde

2009-09-20 @ 20:14:27
Jag överlevde barnkalaset. Mycket skrik blev det, de är högljudda de små liven. De hade iaf väldigt roligt allihopa som det verkade. Vi lekte och åt fika :)
Jag funderar starkt på att ta min älskade ipod med på en promenad. Tror den behöver få röra på sig lite faktiskt. Det vore skönt och det är faktiskt inte mörkt ute än så går jag nu så hinner jag tillbaka innan det blir mörkt.. Vore ju skönt iofs.. Men jag har gått 45 minuter idag redan och det känns som att jag kanske ska vara lite försiktig så jag inte drar på mig förkylningen igen.. att den tar om liksom..
Just nu ligger jag och lyssnar på GT, härliga grejer, väcker måånga minnen ska jag säga. Underbart!

Jag vill ha hit min Marie, typ nu! Vi är väldigt lika hon och jag om det är nån som jag faktiskt känner att jag kan prata med och som förstår precis vad det är jag menar så är det hon. Det är henne jag pratat med på senaste tiden, det är skönt. För hon dömer mig inte, inte alls. Hon bara säger att hon förstår och att vi är väldigt lika. Och det är vi verkligen. Vilken tur för mig att jag träffat henne. Vem skulle jag annars ha pratat med då Marie? Tack för att du finns och för att jag får prata med dig! <3

Jag tror minsann att jag ska ta tag i mormorspresent nu när jag inte har nåt att göra. Blir nog det och mina halva män igen ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback