Promenad

2009-09-02 @ 00:06:01

Efter maten när jag skulle gå hem bestämde jag mig för att gå en extra sväng förbi en affär och unna mig själv en dricka. Det gick riktigt fort att gå och sen på hemvägen gick jag runt en vända för att spana läget lite.
På ditvägen var det ganska ljust och fint, skönt väder att promenera i när man riktigt känner att luften är extra syrerik eller vad man ska säga, efter regnet.



På promenad mot affären med ipoden i öronen ;)


En söt typiskt engelsk väg nedanför där jag bor


På vägen hem efter den lilla spaningsturen började det skymma och det var jag och sniglarna som var i farten. Jag är glad att jag inte är snigel, det tar längre tid för honom att komma hem och han kan ju glömma att han hinner det innan det blir riktigt mörkt. Fast han har ju iofs sitt hus på ryggen.. Kanske skulle vara snigel? ;)

När jag kom hem satte jag mig lite vid datorn och sedan duschade jag. smörjde in mig med en mjukgörande lotion och bestämde mig för att våga prova en ansiktsmask som jag köpt, choklad eller nåt sånt. Luktade gott iaf så med den på la jag mig i sängen och myste med mina tända ljus på fönsterbrädan. Underbart!

Skööönt som tusan och väldigt avkopplande. Jag behövde det här nu!

 

Nu blir det nanna kudde för imårn börjar jag 08.30. Det är också så att jag kommer en dag närmare att få prata med jon som borde vara hemma och kunna prata på torsdag kväll. Jag kommer också en dag närmare skolstart. Me like ;)

puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback