Säger som marie....

2009-09-25 @ 13:36:29
Fan vad svårt det är att komma på övertexter ibland. Står helt still i huvet liksom!
Idag ska jag börja min dag med att åka till Morrison's och handla. Lotta har gjort en lista som jag tog med mig igår. Däför behöver jag inte åka till familjen först utan kan åka direkt till affären. Sen ska jag hem och förbereda pizzan. Sen blir det hämta barn och slänga i dem mellanmål innan det bär av till simhallen. Där ska jag sitta till halv sju. Sen hem med barnen och hem och göra mig i ordning. Hinner inte äta med familjen för jag ska ta bussen klockan 8 redan. Kan bli lite tight om tid kan man säga. Ska dock lägga fram alla kläder och grejer så jag kan åka hem och kasta på mig och göra mig i ordning och sen blir det nog till att springa till bussen ska ni se. Men men, vad gör man inte för en trevlig kväll med roligt folk ;) Det blir, chris, stef, clare och jag. Matt skulle tydligen inte ut ändå. Verkar ha svårt att bestämma sig den pojken för han kom ut förra helgen trots att han sa att han inte skulle. Sam vet jag inte men jag gissar på att han är ute också. Han brukar ju vara det menar jag.
Kommer nog bli en bra kväll iaf. Ska dock försöka att komma hem och lägga mig i tid ikväll eftersom jag ska upp 7 imårn för att vara hos familjen före 8. Sean har nämligen en viktig tävling då så jag måste jobba.
Sen imårn kväll blir det en utgång med Emma. Kan bli trevligt tror jag, får se vart vi tar vägen nånstans. Hoppas på en rolig, galen kväll. Ledig på söndag så lördagen kan bli sen och hur galen den vill. Kul ;)

Känner mig lite smått stressad över att inte komma från badet förrän 7 ikväll och inte ens ha pizzan klargräddad då. ja får helt enkelt åka när jag tagit ur den ur ugnen. Hur ska jag hinna liksom?! men men..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback