Salsakväll

2009-09-12 @ 13:45:29
Ikväll ska jag och Lotta på salsakväll. Ska bli himla kul faktiskt! Får se om jag hinner med en sväng in till stan sen men det är inte säkert. Är det kul på salsan så stannar jag ju helt klart där.
Imårn ska jag och Nicole baka eller nåt för att vi inte vill på indiskkväll med resten av familjen. Jag och nicole har mycket att prata om nu nämligen så det kan inte vara mer passande med ett tomt hus ;)
Måndag blir det utgång med lite trevligt folk, det gillas stenhårt!
Gårdagen var mycket trevlig, var med chris, sam, claire, stef och paul på lite olika klubbar. Claire blev sur och knockade mig men förutom det var kvällen bra. Jag bara ruskade på huvudet och gick, och på väg därifrån träffade jag på Matt, det var också trevligt. Han skulle egentligen inte ut men hade ångrat sig. Haha!
Idag har jag åkt runt lite och tittat på omgivningarna här, väldigt vackert. Det är klarblå himel, ja gillart! Det var dock kallt i rummet imårse så jag körde min fläkt ett tag för att få upp värmen. Jag har inte sovit på hela natten heller så jag är rätt trött. Men jag lever iaf.
Ska åka till hardinghams senare och käka där innan det blir salsakväll. Får se hur det går för mig idag nu då. Heja mig!

Nu ska jag nog sova en säng tror jag. Lång kväll igen ikväll.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback