Semester

2009-09-16 @ 13:16:00
Jag tror min hjärna har gått på semester idag. Jag klev upp och åkte till parkfarm idag, köpte halstabletter och nässpray. Glömde självklart bort att köpa nåt mot febern :( Jag glömde dessutom köpa det viktigaste av allt! GODIS!
Så nu ligger jag här i sängen och svettas som en gris pga febern. Nyss frös jag, hatart! Blir till att kliva upp snart och åka tillbaka till parkfarm känner jag, även om jag gärna stannat i sängen hela dagen idag. Min kropp känns lika arbetsvillig som en hösäck och min hjärna befinner sig inte riktigt i rätt kondition den heller.
Något som också är väldigt roligt just nu är ju min andning då, förkylning för Frida ivarsson innebär Astma! Och självklart så hjälper det knappt med min bricanyl heller. Självklart är det så! Hur kunde jag tro att det skulle vara på något annat sätt? Ska det vara så ska det, eller? Vad har jag gjort för ont som förtjänat detta?!
Blev inte mycket sömn inatt, det är så drygt när man svettas som en gris att försöka sova, och sparkar man av sig täcket så fryser man röven av sig och det är inte heller nå skönt.
Måste iaf pallra mig till jobbet idag.. ser fram mot helgen när jag har lördag ledigt... bara lördag iofs.. men lördag it is!

dagens status :
Huvudvärk (x)
Feber (x)
Svullen hals (x)
Ont i kroppen (x)
Sår i munnen (x)
Trött (x)
Dålig andning (x)
Ett glatt humör ändå (x)
Hemlängtan (x)
Ser fram mot helg (x)

Ja det var väl dagens status antar jag.  Nu ska jag pallra mig upp ur sängen och till parkfarm mot mitt godis. Ska skicka ett sms till Chris också och säga att jag inte kan följa med ut ikväll. Pallar inte!

puss och kram

Kommentarer

Postat av: Maria

Det kan nog vara skönt med något febernedsättande. Om du orkar åk o köp så känns det lite tryggare mot natten. Kram.

2009-09-16 @ 14:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback