Sjukis

2009-09-15 @ 12:54:09
Gårdagen var kanon, gjorde en tidig kväller dock vilket var skönt. Vi åkte ner vid halv nio och drog hem vid elva. Jag och emma satte oss och pratade på Coyote vilket var välbehövligt. Skönt att prata med någon som förstår och som fatkiskt fattar vad man säger.
Jag har precis vaknat nu och om en timme bär det av till jobbet. Jag har vaknat idag med halsont, tung kropp, hosta och en snuvig näsa. Mindre kul måste jag säga. Det blir väl så när man arbetar med barn och de börjar skolan antar jag. Jag håller tummarna för att det inte är början på någon svinflunsa jag bara. Den vill jag inte ha!
Trots att jag är sjuk är det jobbet som gäller. Hur ska de annars lösa det? Det går ju inte, bara att resa sig och gå dit.
Jag har iaf nåt att se fram mot nu, Emma frågade mig igår om jag ville gå med henne på en nöjespark, vilket jag jättegärna ville. Så det ska vi se till att få igenom. Sen på lördag ska jag gå ut med Stef. På onsdag ska jag kanske ut med chris och sam.. får väl se hur det blir nu när jag börjar bli sjuk dock. INTE kul!
Hade väldig hemlängtan igår också, Födelsedagen är ju en dag man gärna spenderar med nära och kära. Inte för att jag klagar på något sätt, men jag hade gärna vart hemma i sverige igår faktiskt.

Det är så mycket jag vill skriva av mig och berätta om.. men jag gör det inte. Jag använder Emma och pratar av mig med istället. Det är för det bästa just nu. Emma och Marie ;)

Jag funderar på vad jag ska göra för middag idag.. Kanske blir snuskiggryta igen idag eftersom det gick hem förra veckan. Så slipper jag göra så mycket, känner mig klen i kroppen och saknar helt energi just nu..

Bra start på dagen....

puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Krya på dig gumman :)

2009-09-15 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback