söndag

2009-09-13 @ 20:01:51
Har haft en lugn och skön dag hos hardinghams. Vaknade imårse och låg och drog mig i sängen bra länge, så otroligt skönt. Fick ett sms av nicole och begav mig till hardinghams. De skulle på någon välgörenhetsgrej och jag och nicole ville inte med så vi stannade hemma. Vi har gjort 5 minuters kola, kladdkaka och mat. Mat idag blev ugnspotatis, bea och kyckling. Nu sitter jag i deras soffa och ser på teve, Surf's up it is ;) haha! Tror att jag ska åka hem och sova snart faktiskt så det blir måndag snart ;) Imårn är det min dag ;)
Då hoppas jag på trevligt sällskap och glass ;)

Gårdagen var okej men lite småseg. Jagb åkte hem vid ett tiden och la mig och sov. Var så otroligt trött! Inte så konstigt kanske eftersom jag inte sov något natten innan typ :p haha! Helt sjukt!

puss och kram

Kommentarer

Postat av: maria

Ja Frida i morgon är det DIN dag!!!:)

2009-09-13 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback