Tisdag

2009-09-15 @ 21:35:23
Har vart sjuk idag men jobbat ändå. Har pratat med sean också så det känns mycket bättre där, skönt! Dagen flöt på bra och barnen var snälla mot mig. Jag tror de kände på sig att jag inte mådde bra idag så de skötte sig så fint! Jag gjorde snuskiggryta idag också, de älskar det! Sen åkte barnen på karate och jag åkte hem och la mig.
Fick ett paket på posten idag också. Det var från Micke, Mia och Tine. Ett foto på mig och Tine i somras. Jättefint, jag blev så glad av att få det! Har ställt det här i mitt rum nu, det får mig på bra humör!
Jag saknar min Tinebus nu dock. Läste på facebook att det stod england om några veckor.. Känner att jag missat nåt där men jag hoppas innerligt att det är hit de ska så jag får lite främmande! Håller tummarna och "cross my fingers" för att så är fallet ;)

Kan tala om för Marie att jag har en sak hon tjatat över att få se.. Så om hon bara kan tyå pallra sig in på msn så kan jag skicka det till henne. hihi, busigt busigt ;)

Nu ska jag kura ihop mig i min säng och sova bort min förkylning tänkte jag. Blir nog ingen utgång för mig imårn som det verkar nu.. Det som är så sjukt jobbigt är att min andning ju börjar jävlas för mig nu, så med sprejen till hands tänker jag göra ett försök att sova.

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback