dammat av

2010-08-19 @ 20:50:09
Jag har dammat av bloggen gott folk. Efter att inte ha använt den här bloggen sedan december tänkte jag att jag kanske skulle skriva nåt. Dock så känner jag att jag kanske skulle haft en fin rolig design eller nåt, det kanske skulle bli ännu roligare då.. Men jag är ju teknisk som en skärbräda som ni vet så det blir inget av med det. Kanske att jag kan få någon att hjälpa mig så småning om :)

Och annars då?
Jo jag mår bra och jobbar och står i. Nästa vecka flyttar jag äntligen upp till Östersund för att börja ett nytt kapitel i mitt liv. I den flytten tänker jag bara ta med mig saker som får mig att må bra, jag tänker påbörja ett nytt kapitel och lägga gammalt bakom mig. Saker som vart negativa stannar bakom mig och jag går vidare. Det ska bli skönt!
Idag har jag fått ett sms om att mitt paket har kommit till spelbutiken i bollnäs. Och vad är det i det paketet om inte en ny iphone ;) ska blir skönt med en ny telefon eftersom den jag har nu bara dör hela tiden. Idag pratade jag med min faster och då dog den 2 gånger, sen en gång när jag pratade med kusinen. då blir jag så otroligt less. Blir bra att hämta den nya innan flytten nu.

Jag ska ta och krypa ner i sägen nu, klockan 9 imårn väntar jobbet på byggmax här i åkersberga och jag är peppad.. kanske inte jätte men lite, det är trots allt fredag imårn!
Jag ska uppdatera er mer sen när jag orkar skriva, nu är jag trött för klockan ringde 5 imårse!


Natti natti!



So I wanna know, whats the name of the game, does it mean anything to you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback