Andra advent!

2010-12-05 @ 15:31:03
Nu är det andra advent redan mina vänner, tänk vad tiden går fort ibland. Kvällen igår blev lyckad och jobbet gick bra. Tackar fina vänner för trevligt sällskap!
Nu har jag klivit upp och ätit. Skulle börja jobba halv 7 men Britt (chefen) ringde och sa att det var ändrade tider för ryssarna ville komma tidigare. Så jag blir hämtad av linda vid statoil halv 5 redan. Ska hjälpa henne ställa i ordning i restaurangen eftersom tiderna är ändrade. Så får börja 2 timmar tidigare än beräknat. Tur att jag hade gjort mat och allt sånt innan så nu blir det inga problem alls.
Ska rasta lurvpösen och sen ta en dusch och traska iväg. Imårn har jag ingen föreläsning men kommer spendera dagen med näsan i en bok. Efter att tentan kändes okej igår känns det som att motivationen är påväg tillbaka. Härligt!

Sitter och skriver lite med Kalle nu och han vet inte vad Palle kuling är... ojojoj! Nu blev jag sjukt sugen på det! någon som kommer ihåg dom kanske?! mumma :D

 

Nu ska jag ut med boy som sagt och sen blir det dusch och springa till statoil.. har jag tur hinner jag med lite uppladdning med Ben & Jerry ;)

 

xxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback