Frida Ivarsson

2010-12-22 @ 11:58:11

Okej så det blev inte ens samma vecka som jag hade planerat men här kommer iaf en presentation av mig själv.

Jag heter Frida Elaine Ivarsson.


Jag är född i Åmot utanför Ockelbo och sedan uppväxt i Bollnäs. Jag har en mamma som heter Ann-Marie (Mimmi), en pappa som heter Gert och en Lillebror på 17 år som heter Viktor. Jag har dessutom en hund som heter Boy som är världens sötaste hund och för tillfället är jag lite rädd att mamma kommer sno honom av mig :p
Jag tog studenten 2009 från estetiska programmet i Bollnäs. Efter det spederade jag ett år i Enlgand som aupair innan jag började studera till personalvetare på Mittuniversitetet i Östersund.
Jag älskar sång och dans och har gjort det hela livet, andra intressen jag har är skoteråkning, ridning, teater, Hockey, resa och mycket mer. På kvällarna lägger jag gärna puzzle eller stickar nya vantar eller nåt sånt tidsfördriv.
Utöver mina studier arbetar jag extra på en japansk staurang som heter Mikado. Det är ett väldigt annolunda men intressant serveringsjobb.
I framtiden vill jag ha ett jobb jag trivs med och resa runt till olika länder föratt lära mig språk och upptäcka nya kulturer och platser.

Det var lite om mig, vill ni veta mer, FRÅGA!

xxxxx


Kommentarer

Postat av: Daniel Sundström

ÄNTLIGEN! :)

2010-12-23 @ 10:29:51
URL: http://daniel-sundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback