Lördag

2010-12-04 @ 11:52:28
Klockan är 12 och jag har redan vart vaken i 5 timmar, på en LÖRDAG! helt otroligt. och vad är anledningen till detta? jo det är givetvis den alltid lika roliga tentan. Jag känner dock att den gick okej så nu håller vi tummar och tår för att det räckte ända fram.
Nu tänker jag lägga mig och sova igen eftersom jag fått ungefär 2 timmars sömn under natten. Först pluggade jag till typ halv 12. sen spenderade jag någon timme genom att ligga och vrida och vända på mig vetandes att martin var påväg till akuten här i östersund. Vid halv två åkte jag dit och vid 20 över 4 var jag hemma i sängen igen. Det var troligtvis bara en magsjuka så vi hoppas väl på att de har rätt.
När jag kom hem från sjukhuset hade grannen efterfest. Ett riktigt bra ljudsystem har han och baslådan kan sin grej kan man säga. Och vet ni vad mina vänner?! jo! När man tror att volymen är maxad och det dunkar i hela huset och min säng här inne skakar, då finns det fortfarande lite att pressa ur de stackars högtalarna. Det visade han vid 5 tiden imårse. Jippi! Jag skulle ju vara uppe 7 så jag lade kudden över huvudet och lyckades till slut somna om. Tur var väl det.
Men därför tänker jag nu sova några timmar innan jag ska iväg och jobba igen.

xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback