Min första kärlek

2010-12-23 @ 11:12:34
Oj men nu ni folket blev det svårt!
Jag kan väl säga som så att min första crush på en kändis va när jag var typ 7 eller 8 och fick se Aaron Carter på tv. Då hoppade han runt till Crazy Little Partygirl i orangeasnickarbrallor (stavníng?!). Men jag tror dock inte att det är vad man kan räkna som min första kärlek. Inte heller de "förhållandena" man hade när man höll handen och kanse pussades någon sekund ibland.

Mitt första förhållande hade jag när jag var 16 år med Pierre Christian Hedberg Lovén.


Fest hos Carro

Stranden I Spanien

Tänk vad små vi var

Christian på stranden efter ett Grillparty på stranden

Det varade i nästan 2 år, närmare bestämt typ 1 år och 8 månader. Han var min första riktiga kärlek och vi hade ett bra förhållande måste jag säga. Vi har många minnen tillsammans.
När det tog slut var det rätt jobbigt först, men det var inte jobbigt för att känslorna fanns kvar och allt sånt. Det var jobbigt för att vi kommit varandra så nära och jag var van att ha honom hos mig hela tiden eller vara hos honom. När det tog slut fanns han inte där längre, han fans där men inte hos mig och det blev en tomhet. Det var tomheten om var värst. Jag och Christian är bästa vänner idag och har vart sen det tog slut, skönt att man kan skiljas åt på ett sånt sätt.

Det var en liten historia om min första kärlek gott folk. Enjoy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback