Onsdag

2010-12-08 @ 11:05:24
Tiden bara flyger fram gott folk! På lördag då kommer päronen! Ser fram emot att få träffa dom och få lite kvalitetstid, för vet ni vad jag kommit fram till?
När de är här så hinner vi verkligen umgås, hemma finns det alltid saker som ska göras, jag åker gärna till kompisar, pappa har saker att pyssla med, byggs det inte om så finns det alltid nåt i garaget, mamma pysslar inne och det finns alltid något som ska göras, laga mat, handla, tvätta, städa. Ja ni fattar. Men när de är här uppe, hos MIG! då blir det annorlunda. Då har jag redan städat innan de kommer, jag har ingen tvättid och maten, ja det kan man göra tillsammans. Man umgås liksom på ett annat sätt, och jag uppskattar den tiden med dom.
Idag klev jag iaf upp imårse och åkte till frösön för att gå på möte med vårt mentorsföretag. Det var två trevliga kvinnor som jobbade där och mycket skratt blev det. Det blev ett lätt samtal på något sätt och de var väldigt öppna och vänliga. Imårn ska vi börja skriva på vårt Pm och förhoppningsvis kommer vi få mycket klart då, vi får se till att jobba effektivt.
Ikväll är det jobb på Mikado och lika så imårn kväll. Min mage mår inge vidare men det brukar gå över.

Nu ska jag åka och köpa ett akvarium med Alex, nej det är inte till mig. Det är till henne :p

Snart är mitt flummbarn hemma igen! <3

På återseende mina kära vänner!

xxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback