Tisdag

2010-12-07 @ 18:07:32
Hade inte riktigt tid att blogga nåt igår. Men det hände inte så mycket speciellt heller.. Städade lite och sen var jag på gymmet och körde ett pass afropowerdance, alltid lika roligt! Sen blev det en lugn kväll efter det. Var upp tidigt imårse för att åka på möte med mentorsföretaget. Dock så hade det blivit ett missförstånd, igår när de ringde sade de "imorgon" till oss men de hade menat onsdag. Hur ska vi kunna veta vad de menar och inte vad de säger?! Så imårn får vi glatt åka ut dit igen.. Fett med pepp!
Men gott folk, jag klarade omtentan på introduktionskursen så det känns riktigt skönt! Dessutom så kommer min fina väl Stina hem över nyår! Saknar henne sååå! Kommer bli otroligt skönt att träffa henne igen! :D

Nu tänker jag se en film och fira att jag klarade tentan. imårn börjar vi läsa böckerna till personalkursen så då tar vi nya tag. Dessutom ska det bli jobb på mikado både onsdag och torsdag.

Höres

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback