Onsdag

2010-09-22 @ 10:29:51
Idag väntar en dag o bibblan på skolan för att försöka banka in mer information om introduktion till psykologi i min stackars knopp. Ska ta en sväng på gymmet efter det och unna mig en stund i relaxen också, bubbelpoolen är niiiice ;)

Det var sjukt kallt i mitt rum när jag skulle kliva upp, eller så var det jag som var kokhet som vanligt och att min säng därför var näst intill kokande. I vilket fall kändes det tungt att ta sig ur den varma sköna sängen!

Nu ska jag kasta mig i duschen och sen möta upp christian för att bege mig mot skolan. Sweet!

Jag skickar en tanke och massa energi till fina Bibbi med familj! <3

Hoppas att ni får en bra dag folket, jag hoppas jag kommer hem utan en hjärna som sprängts av överbelastning, det vore ju synd!

cya ppl xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback