Saknad

2010-09-25 @ 13:32:54
Sitter och pratar med min underbara fina vän Stina. Tänk vad jag saknar dig nu!
Det är nu du ska sitta här på sängen breve mig och äta haribo och pringles och självklart OSTSTÄNGER! Åsså ska du skratta åt mig och tycka jag är den flummigaste människan på jorden.
Jag saknar dig och du känns så fruktansvärt långt bort. Ändå så är du ju bara hemma, ja det är hemma för mig också. Kanske inte hos justin men England. England känns som ett hem för mig också. Ett andra hem.
Haha tänk vilka jävla äventyr vi var ut på. Natten i birmingham med den svarta taxin, det var ju lugt för den var ju inte gul liksom. Kvällarna i Derby med gänget och hotellnatten i Derby. Småstadsliv med ost och älskade ängel i köket! haha shit alltså, kommer du ihåg?!
Jag lovar dig stina att jag ska komma och hälsa på dig så fort jag kan! Du är min bästa tjejkompis stina och jag kan prata med dig om allt. Tack för att du finns!


En bild säger mer än tusen ord. Så vi lämnar det så :p

<3

Kommentarer

Postat av: Världens bästa Stina

Fy satan vad jag älskar dig!! <3

2010-09-26 @ 11:15:36
URL: http://kristinaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback