Skönt

2010-09-27 @ 15:25:46
Det känns så otroligt skönt att ha klarat av gruppredovisningen. Nu kan jag lägga det åt sidan och fokusera på tentan fullt ut. Har en labb också på onsdag innan tentan på torsdag men det kommer gå bra. Sen är det en månad till omtenta och jag känner att jag kommer nog behöva stå ut med den här kursen en månad till, men vad gör det? jag gör mitt bästa och sen får vi se vart det tar mig :)
Nu ska jag ta och göra mat snart, och såklart plugga plugga och plugga. Kanske ska klättra senare för att få göra nåt kul mitt i plugget. kan vara bra säger lärararna så jag litar väl på dom. Skulle behöva städa här också men det är knappast nåt som ger mig energi till att plugga, det får helt enkelt bli en storstädning på torsdag efter tentan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback