Back off

2011-04-19 @ 18:42:45
Alltså det här är så gammalt det jag tänker säga nu. Men det är något som stör mig så fruktansvärt och jag vet att det inte är bara jag som känner såhär. Detta gäller pojkvänner, eller nej. Det gäller tjejer. Tjejer som skriver och säger skitsaker om pojkvänner. Det kan nog vara det drygaste som finns. Det är precis som att de gör det för att sabba ett fårhållande. Back off säger jag bara!

Det var en tjej som skrev massa skit på sin blogg om min pojkvän. Påstod att han ska ha gjort saker som han inte har gjort, jag frågade min pojkvän om det var sant eller inte och jag tror honom när han säger att det inte är det. Varför gör jag det undrar ni nu? Jo för att jag och min pojkvän har vart bästa kompisar i över 4 år och jag litar på honom till 1000 %, MINST! Hon visste att vi var tillsammans och hon skrev det där ändå, vad får man ut av det? Moget beteende bruden, verkligen! Jag vet att hon var intresserad av honom, är kanske fortfarande också. Jag blev såklart jätteledsen när jag läste hennes blogg och det orsakade ett bråk mellan mig och martin. Men vi har löst det nu han och jag. Jag tycker att det är sorgligt att tjejer (och säkert killar också) håller på såhär. Skaffa ett liv, och skaffa en EGEN pojkvän! Ge fan i min!

Så nu har jag fått skriva av mig det där, det har legat och grott länge inom mig. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback