Filmtips

2011-04-01 @ 10:53:12
Ja godmorgon folket! Jag har vaknat och placerat mig framför teven med böckerna i knät.. Tänkte köra en dag med tv och plugg :) Bra kombination där tycker jag! Blir nog en film också senare i behov av att fördriva tiden så den går fort. Klockan 21 ska jag hämta M på tåget :D längtar!

Men jag tänker ge er ett filmtips, jag vet att filmen är gammal men jag vet också att det finns dom av er som inte har sett den. Skäms på er! Se den! Filmen är The notebook.



Se filmen folket. Det är en historia som värmer ända in i själen och hjärtat och man blir verkligen tagen av den. Personligen blev jag nog mest berörd 2 eller 3 gången jag såg den. Ett tips, ta med en bunt pappersnäsdukar... de kan komma till användning... Se den!

Nu ska jag se på sjunde himlen och vakna till liv.. Sen blir det plugg och lite städ!
Ha en bra dag folket! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback