Fler bilder

2011-04-19 @ 22:16:04
Här kommer några fler bilder från gårdagen :) Enjoy





Flickorna hoppade lite som ni ser ovan. Sen skulle Tine vara söt vilket hon lyckas mycket bra med :)



Sen hoppades det igen...



Jag ville också prova, då stod Tine för fotograferingen



Hon tog några bilder på mig och Boy också



Sen fick Tine lägga sig på marken stackarn..





Kanske ska tillägga att bilderna är tagna på Rödön här i Östersund. Jag älskar den här platsen, verkligen. Jag blir så lycklig av att vara där och det är en underbar plats att fota på. KÄRLEK säger jag bara.

Kommentarer

Postat av: Kalle

Finfina bilder. Haj på de där du Frida! :)

2011-04-19 @ 22:20:45
URL: http://kallenygren.blogg.se/

Postat av: Anonym

Jättefina bilder Frida!

2011-04-19 @ 22:24:15

Postat av: Julia

ÅÅÅ vad jag saknar dig och tine <3 <3

2011-04-19 @ 22:26:01
URL: http://sperling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback