Full rulle

2011-04-15 @ 11:34:49
Jag ställde mitt alarm på 10 idag eftersom jag skulle tvätta, tänkte att jag nog skulle vaknat då redan men ack så fel jag hade. Klockan ringde och jag var så trött att jag var tvungen att snooza. Det var länge sen! Nu har jag två maskiner på gång och sen är det bara en kvar, skönt att det inte var så mycket tvätt idag. Medans maskinerna körs sitter jag med mina skolböcker och läser lite till tentan som är om två veckor. Jag hoppas verkligen jag klarar det, men vi är flera stycken som ska skriva så vi kan hjälpas åt med sammanfattningar och så. Det är skönt!

När jag tvättat och ätit lunch ska jag träffa kusinen och mona. Vi ska på jysk och sen måla. Vad som händer senare ikväll har jag ingen aning om faktiskt. En film, popcorn och god mat kanske. Lät rätt mysigt faktiskt ;)

Jag har kommit fram till att jag trivs som bäst när jag har saker att göra, jag blir rastlös när jag har många lediga dagar och det inte händer något. Nej det är bra att det finns saker att sysselsätta sig med, annars skulle jag klättra på väggarna allt för ofta. Har funderat på att söka en deltidstjänst någonstans till hösten. Det verkar fungera för Sandra så varför inte liksom? Timmarna på Mikado blir inte så många i månaden så ett till jobb vore kanske något.

Nä nu ska jag hänga tvätt snart och leta upp nå kläder att måla i, det som ligger längst bak i garderoben blir bra.. det är ju väldigt tydligt att de inte används allt för ofta eftersom de ligger just längst bak, eller hur? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback