Godmorgon

2011-04-02 @ 11:02:43
Godmorgon alla glada! Nu har vi vaknat till liv här på krutvaktargränd och ska väl till att bege oss ut på någon runda. Måste ju guida runt i Östersund ;) Ikväll ska jag jobba 17-22 och vi får väl se vad Martin hittar på då.. Grabbarna sa att de kunde barnvakta honom så vi får se vad han vill. Han är stor nog att bestämma själv. Faktiskt.

Martin sitter och funderar på om han ska köpa en ny telefon idag, han rådgör förtillfället med Jocke om saken. Får väl se vad dom kommer fram till. Låter som att det kan bli en ny iaf.

Boy ligger här i soffan och sover, sötplutten. Han är så söt! jag skulle kliva upp inatt och så låg han på den svarta mattan i mitt rum och när det var mörkt såg jag honom inte. Så jag råkade kliva på hans svans. Det var absolut inte meningen och jag mådde så dåligt över det sen, stackars liten. Men det gick bra iaf och han pussade på mig direkt efteråt när jag klappade om honom och bad om ursäkt. Söthjärtat!

Nu ska vi göra oss i ordning för staden.. tror jag... Martin plockade precis fram gitarren så nu kanske vi inte kommer iväg på ett tag... men jag ska styra upp det här nu jag ;)

Ha en bra dag alla glada! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback