Godnatt

2011-04-05 @ 23:05:01
Nu tänker jag säga godnatt med en sista bild till er. En bild som gör mig riktigt glad och fyller mig med minnen.


Bilden är tagen i Segersta i vintras och orginalbilden kommer nedan.


Bilden gör mig alldeles varm och har med sig fina minnen. Jag tycker den blev fin i svartvitt faktiskt om jag får säga det själv.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, eller ja det har jag redan gjort, imårn blir det plugg och träning. Onsdag innebär dessutom att vi är en dag närmare och bara har en natt kvar till Vemdalen, det gillas SÅ mycket! Jag ska jobba på torsdag kväll och sedan åker jag efter det. Jag hoppas bara att Maria kommer ihåg att hon ska ha Boy i helgen. Får prata med henne imårn helt enkelt.
Ska återigen försöka sova när grannarna skriker och har sig, börjar bli van nu dock. Men det känns lite drygt, och det är alltid runt 11 tiden på kvällen, det är fan sällan det slår fel! Jag hoppas att ni alla får en god natts sömn och jag tänker nog inkludera mig själv där också. Vi hörs imårn ofcourse ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback