Godnatt

2011-04-12 @ 22:38:00
Nu tänker jag säga godnatt. Jag har nu avslutat kvällen med lite Staben-jobb innan läggdags och nu känner jag att ögonen inte vill vara med längre. Framför allt så vill mitt huvud inte vara med längre och då tjänar det ingenting till att fortsätta ikväll. Har iaf mailat iväg till några personer och hoppas på ett svar från dem imårn, det skulle underlätta mycket för mig.
Imårn väntar biblioteksövning och bara namnet på det får mig nästan att somna nu på fläcken och bumsen. Men men, det ska göras för att få ut betyget så det är bara att pallra sig dit antar jag. Ska skria klart sista uppgiften då också och sen är jag nästan i fas igen. Känns riktigt bra faktiskt och idag har jag haft flyt måste jag säga. Me like!

Godnatt alla glada människor, roligare än såhär blev det inte idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback