Godnatt

2011-04-14 @ 23:17:36
Nu har jag krypit ner i sängen efter att ha bockat av sakerna som fannt på min to do list idag. Önskar dock den kunde ha plats för ännu fler punkter. Fast det är väl inte listans fel egentligen, det är dygnet som har för få timmar.

Imårn hade jag tänkt ha en helt lugn dag och sova ut och allt sånt. FAIL! jag har tvättid som börjar 7.. har iofs på mig till 14 men pratade med kusinen nyss och vi ska till Jysk efter lunch och sen ska vi riva tapeter och måla hos henne. Klart man ställer upp liksom.

Nu tänker jag joina Boy, han sover nämligen redan. Inte så förvånande jag vet och jag kan återigen upplysa er om att han tar upp över halva sängen. Men bråkar matte och flyttar på honom? nepp! men han är ju gammal och pensionär. Inte fan kommer jag vilja att nån kommer och ska flytta på mig när jag är i den åldern för att jag ligger lite i vägen eller tar upp för stor plats i sängen. nej du, verkligen inte.

Med detta absolut jätteintressanta inlägg säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback