Godnatt

2011-04-04 @ 23:20:58
Just nu känner jag att jag inte orkar skriva mycket ikväll. har suttit och försökt förstå mig på photoshop ikväll.. det gick skit, helt ärligt och rakt. Men imårn hoppas jag att det ska lösa sig när jag får lite hjälp av någon som kan. Vi provar!
kvällen har vart lugn och skön, gjorde KycklingKorma med ris och grönsaker till middag och det blev underbart gott. Några matlådor blev det också och det är aldrig fel, det kommer alltid dagar då man inte orkar laga mat eller helt enkelt inte hinner.

Imårn är det föreläsning på skolan som gäller och innan det ska jag trixa lite med Ps om jag lyckas förstå mig på det. Nu ska jag försöka sova, är riktigt trött. Grannarna bråkar, igen... Men det hörs inte lika tydligt idag faktiskt så det är rätt skönt. Får hoppas de lugnar ner sig snart och blir tysta. Boy har inga problem med det iaf, han sover redan. Det är iofs inte helt ovanligt, haha!

Godnatt alla glada, ska se om jag kanske kan ge er några photoshopade bilder imårn.. Om jag lyckas.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback