Hemma

2011-04-20 @ 16:14:55
Nu är jag hemma i Bollan igen. Riktigt skönt och det är otroligt skönt väder. Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på att martin ska sluta jobba. men jag är faktiskt duktig och skriver på min rapport. Jag känner att det faktiskt inte är så långt kvar. Halvvägs iaf, och allt det har jag ju skrivit på 2 timmar idag. Det innebär att om jag sitter 2 timmar till imårn, när jag ju redan har alla uträkningar, och bara skriver. Då borde jag ju bli färdig. Det gillar jag! Sen är det ju drygt en vecka till inlämning så då hinner jag ju läsa igenom några gånger och skriva om liksom. Låter som en plan! Jag måste bara få tillägga på detta att jag är så otroligt less på beroende och oberoende variabler, SPSS och statistik över huvud taget. Nej nu får martin komma hem! Han ska få byta däck på min bil också ;) Annars får jag vänta på pappa som kommer på lördag för jag byter inte! Jag kan, absolut att jag kan. Men alltså, när jag har andra i mitt liv som erbjuder sig.. Då tar jag gärna den chansen ;)

Nu tror jag att jag ska ta och skita i rapporten för idag och gå ut i solen med hundarna :) Hörs senare, och om inte ikväll så hörs vi imårn :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback