Kategorier?

2011-04-04 @ 19:07:57
Alltså jag har funderat över det där med kategorier på bloggen. Det är fan rätt fiffigt alltså, då blir det ju lätt för er läsare att leta det ni vill osv. MEN för mig skulle det nog inte fungera. Vad ska man ha för kategorier då? och vilket inlägg hamnar i vilken kategori? Jag menar, mina inlägg är ju väldigt blandade och handlar om mest skit. Men jag kan ju inte döpa en kategori till Allmänt skit... och om jag skulle göra det så skulle ju alla inlägg hamna där så då är det ju meningslöst med dessa kategorier. Då behöver jag ju bara en. och om jag hade kategorier så skulle jag ha svårt att besluta om vilket inlägg som hamnar vart. Nä gott folk, jag skippar kategorierna på denna blogg. Iaf tills vidare, jag hoppas ni tycker det är okej.. Och om inte, så skit i att läsa det då bara.. Så enkelt är det ;)

Haha det var bara en tanke som dök upp i huvudet på mig efter att ha läst lite olika bloggar med olika kategorier. Kul för dom att de lyckas besluta om kategorier och strukturera upp sina bloggar. Jag ska laga lite mat nu och ta en dusch, bloggar igen sen. Nu fick ni ännu ett inlägg om bara SKIT! Hope you enjoyed ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback